BLOGU KOPYALAMAK YASAKTIR

22 Kasım 2010

NİŞAN İÇİN GELEN HEDİYELER

Selam Sevgili Blog dostlarım bayramda nişanımız vardı kız kardeşim nişanlanda rüya gibi geçti ve eve döndüm sizleri ziyaret edemedim telaş ve kalabalıktan bilgisayara oturmak nasip olmadı çok yorulduk ama değdi harika bir nişan oldu tabi ben bol bol ağladım tüm doslarımın geçmiş bayramı mübarek olsun hepinizi çok özledim.Bu aşağıda görmüş olduğunuz cicileri kardeşimin kayınvalidesi bayram hediyesi olarak getirdi bende hemen fotoladım sizlerle paylaşmak istedim eee nede olsa blog canların içerisnde çeyiz yapan kızlarımız var onlara örnek olur beğenirler diye yayınlamak istedim hadi bir bakın bakalım beğenecekmisiniz?



Ben bu kirazı andıran yazma kenarını çok beğendim.

Burada da konu mankeni olarak Gökkızı kullandım ama zor yerinde durdurabildim kıpır kıpır.


Bu çiçek pullu yazma kenarına da bayıldım.

Bu patikleri nasıl çeksemde modeli ortaya çıksa diye düşünürken ayağıma giyiverdim çokda rahatlar



Bu atkıyı sevmedim batıyor

Lizöz dedikleri garip şey

aslında şal galiba bunun adı

Bu çorabı giymeyi unuttum ama çok şirin

İğne oyası yatak odası takımı

Tepsi örtüsü

İğne oyası tepsi örtüsü

Havlu kenarları

Kurdale işi havlu kenarları
İnsan bunları kullanmaya kıyamaz bunlar tablo gibi
Namazlağı
Bohçası



Gül goncası Gülüm inşallah hepsini sağlık afiyet mutlulukla kullanırsın nişanın hayırlı olsun !Kayınvalidenin de ellerine sağlık ne güzel çeyizler hazırlamış çok teşekkür ediyoruz.

























17 yorum:

mehtap kuzucu dedi ki...

merhabalar,sevgili kızkardeşinizi ve tüm ailenizi tebrik ediyorum,inşallah düğününüde mutlulukla kutlarız...hediyelere gelince hepsi çok güzel ,çeyiz hazırlamış kayınvalide iyi günlerde kullansın...sevgiler

Tarif diyarı dedi ki...

Hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin inşallah hediyelerinide iyi ve güzel günlerde kullansın.Geçmiş bayramını kutluyorum arkadaşım.Sevgiler

Yeşim dedi ki...

Hepside birbirinden güzelmiş güle güle kullansın kardeşin iyi güzel günlerde.
Kayınvalidede çok marifetli galiba hepsi el emeği maşallah.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

BACIM HAYIRLI OLSUN NİŞANINIZ. ÇOK TEBRİKLER KARDEŞİNİ İLETİRSİN:))
EE ABLASIN AĞLAYACAKSIN DA AMA YANLARINDA OLMANA ÇOK SEVİNDİM.HER GÜZEL ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZEL:)
CEHİZLER HARİKA GÜLE GÜLE KULLANSIN KARDEŞİN..
BU ARADA GÖKKIZ ÇOK ŞİRİN ÇIKMIŞ YERİM BEN ONU..
SEVGİLER.:))

Unknown dedi ki...

çeyiz gelmiş sanki.ellerine sağlık gerçekten.nereli bunlar(laf aramızda)

TATESAL dedi ki...

Bence hepsi birbirinden güzel,kayınvalide zevkliymiş,eee tabiii almış güzeller güzeli kızı...güle güle kullansın...sevgiler sanada arkadaşım ...

BETÜLCE dedi ki...

Nişanınız hayırlı olsun allah bir ömür boyu mutlu mesut içinde yaşamayı nasip etsin.Bunlarıda sağlıklı mutlu bir şekilde kullanmak nasip olsun.Kardeşinede mutluluklar diliyorum.

umutluhayat dedi ki...

kardeşinin nişanı hayırlı olsun canım.allah tamamına erdirsin.kayınvalidesi ne kadar ince düşünceli ve marifetliymiş.harika şeyler getirmiş,patiklere ve gökkıza örttüğün yazmaya ayrıca daha çok bayılsdım.ellerine sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

canım kız kardeşini canı gönülden tebrik ederimm allah hayırlısı ile tamamına erdirsin..
geçen yıl bu vakitlerde bende aynı telaş içerisinde idim:))
şimdi ise düğün telaşı başladı:) eşyalarımız aldık sıra geri kalanlarda:))
allah cümlemize hayırlı yuvalar kurmayı nasip etsin:))
birde o kalpli yuvarlak life bayıldımmm... güle güle kullansın..

Urfa Tutkunu dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun. Hediyeler de birbirinden güzeller. İyi günlerde kullansın inş. Blog adı Cansu Dere olan bir kardeşin vardı. O galiba nişanlanan.

cansudere dedi ki...

abla bu çekebildiklerin .çekemedıklerinide ben mı yayınlasam.daha çok şey vardı yaa onlarıda çekseydın.borcam ,bardak,tepsi,fön makınası falan:)allah mutlulugunu daim etsin canım kardeşimizin.abla nasılda mutluydu degil mi .allah bozmasın.

Banu dedi ki...

Hayırlı olsun canım Allah tamamına erdirsin darısı tez vakitte başıma diyorum. Sevgilerimle öptüm:)

sarımutfak-hande dedi ki...

aaa desene birbirimize yakındık:))))
çok güzel yerler ama asinin ter akışını görmedim bilmiyordum söylediğin iyi oldu canım
kendine iyi bak

sarımutfak-hande dedi ki...

urfaya gelmeyi çok istiyorum seneye bayramdada kısmetse bir urfa mardin turu düşünüyorum canım gelirsem haber veririm tabiiki görüşürüz

Yeşim dedi ki...

Canım sana bir mimim var cevaplamak istersen:)
sevgiler...

nuralp dedi ki...

Kardeşini tebrik ederim. Allah tamamına erdrsin...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Canım hayırlı olsun.ne guzel bır çeeyizz:)öğretmenler gunu kutlaman ıcın cokkkk teşekkur edıyorum sevgıler