BLOGU KOPYALAMAK YASAKTIR

1 Kasım 2010

YEŞİL MERCİMEK SALATASI VE BLOGCAN BULUŞMASI

Merhaba sevgili dostlarım salata tarifleri ile gidiyorum bugünlerde rejimdemisin ?diye hiç sormayın öyle bişey yok gelen misafirlerim için yaptığım salataların içinden seçmeleri paylaşıyorum sizlerle mercimek salatası da gerçekten çok lezzetli ve hafif bir salata yapmanızı tavsiye ediyorum. 29 Ekim'de sevgili arkadaşım neşeli günler ile buluştuk uzun zamandan beri planlanmış kahve içme teklifimi kabul edip beni mutlu etti ve menengiç kahvelerimizi içmek için Balıklıgölde buluştuk çocuklar gibi heycanlanmıştım bacım dediğim bir insan beni ziyarete gelecekti! ve geldi o kadar tatlı o kadar neşeli bir insandı ki! saatlerce sürdü konuşmamız havanın soğukluğuna aldırış etmeden sohbetimizin ve neşemin sıcaklığı ile oturduk tanıştık birlikte gezdik.Canım neşecim seni çok sevdim zaten seviyordum teşekkür ederim yine görüşürüz inşallah blog dostluğu çok farklı oluyormuş arkadaşlar! önce tanımadan seviyorsun sonra tanıyıp daha çok seviyorsun blogumun bana tek faydası da bu zaten blog dostlukları hepinizi çok seviyorum.Sizleride kahve içmeye davet ediyorum tabiki şimdi tarife geçelim çok yazdım galiba!

Malzemeler

2 Su bardağı haşlanmış mercimek

1Kutu mısır

Taze kırmızı biber

1 demet maydonoz

yeşil soğan

yeteri kadar kornişon turşu

yarım çay bardağı zeytinyağı

1 yemek kaşığı nar ekşisi

YAPILIŞI

Malzemeler doğranıp mercimek ile karıştırılır diğer malzemeler katılır en son zeytinyağı ile nar ekşisi bardak içinde karıştırılıp tuz atılıp salataya karıştırılır.Servis edilir.


17 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

canım buluşmanıza çok sevindimm:))
salatan da pek güzel ellrine sağlık:))

KEYFESEYRAN dedi ki...

Denizcim teşekkürler seni de düğünden sonra bekliyorum eşinle urfaya

Blush dedi ki...

Ne güzel bir duyguu çok güzel ve sıcak bir buluşma olmuş anladığım kadarı ile... Salata tariflerin çok güzel alternatifler. Ellerine sağlık ablacığım. Kocaman öpüyorum ve bende seni kocamaaan çok seviyorum :)

Blush dedi ki...

Ne güzel bir duyguu çok güzel ve sıcak bir buluşma olmuş anladığım kadarı ile... Salata tariflerin çok güzel alternatifler. Ellerine sağlık ablacığım. Kocaman öpüyorum ve bende seni kocamaaan çok seviyorum :)

Urfa Tutkunu dedi ki...

Hem Neşe, hem Keyfeseyran, hem de Urfa. kıskandım mı ne =) İnşaAllah bir sonraki buluşmanızda ben de olurum hayırlısıyla =)

cansudere dedi ki...

oh negüzel biz ordayken kısmet olmadı tabı inşallah bidakı sefere.salata harıka görünüyor tabıkı tadı dahabı güzeldi.canım ablam...

özlem dedi ki...

canım ellerine sağlık mutlaka tarifini deneyeceğim. menengiç kahvesinide geçen komşumda içtik bizde. ilk defa içtim ve benim hoşuma gitti. sizlere de afiyet olsun.

BETÜLCE dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş deniyicem mutlaka

yemekaski.com seçil dedi ki...

Urfadasın demek.. ne kadar güzel.. çok görmek istiyorum oraları :) salatada çok güzel.. yeşil mercimekli herşeyi severim.. sevgiler..

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canımm merhaba ne zamandır sana yazamıyorum kusura bakma.bloga kısa bır ara vermıstım işlerımden dolayı...iyiyim çok şükür umarım sende iyisindir ben gelmeyelı harıka tarıfler eklemişssin.ellerine sağlık canım .hepsi birbirinden leziz görünüyor..görüşmek üzere sevgilerr:)

KEYFESEYRAN dedi ki...

Sevgili Urfa tutkunu arkadaşım umarım en yakın zamanda gelirsin senlede içeriz kahvelerimizi

KEYFESEYRAN dedi ki...

Sevgili yemek aşkı inşallah sende gelip görürsün buraların güzelliğini

KEYFESEYRAN dedi ki...

Özlemcim sanada afiyet olsun Sevgili Betül mutlaka dene misafirler için harika oluyor

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

BACIM NE GÜZEL ŞEYLER YAZMIŞSIN ÖYLE MAHCUP ETTİN BENİ:)
İNAN SENİNLEDE TANIŞMAK ÇOK GÜZELDİ..İNŞALLAH DOSTLUĞUMUZ DAİM OLUR.MENENGİÇ KAHVESİ TADINDA; HOŞ ,TATLI LEZİZDİ SENİNLE ZAMAN..
AYRICA BİRŞEYDEN BAHSETMEDEN GEÇEMEYECEGİM SENİ TANIDIĞIMA MEMMUN OLDUM AMA GÖKKIZLA TANIŞMAK AYRI BİR MEMMUNİYETTİ BENİM İÇİN.ALLAH BAGIŞLASIN ÇOK ŞİRİN..ONU GÖRÜPTE SEVMEMEMK MÜMKÜN DEGİL:)))

KOCAMAN ÖPÜYORUM EN KISA ZAMANDA BU BULUŞMAMIZI TEKRAR EDELİM:)

SEVGİLER

Krema Tadında dedi ki...

merhaba bende kahve içmeye geliyorum :) Şanlıurfa görmek istediğim bir şehir ama henüz görmek kısmet olmadı Erzurum'dan sevgiler ....

mintinin dünyası dedi ki...

canım arkadaşım ben çok severim yeşil mercimeği.ama en çok da pilavını.hiç salatasını denemedim lakin süper görünüyor.ellerine sağlık

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık yeşil mercimek salatası gerçekten güzel görünüyor bol folik asit içeriyor ayrıca kolesterolü düşürüyor.