BLOGU KOPYALAMAK YASAKTIR

13 Ekim 2009

Sevgili kardeşim beni mimlemiş mim işini gerçekten hiç bilmiyorum nasıl yapılır.Mimi hazırlayan arkadaşımızın da ,yüreğine ,emeğine, sağlık diyorum çok teşekkür ederim.Hemen yanıtlamaya geçeyim

1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi???
Nergiz,gül ve zambak
2-Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?
Tek hayalim çocuklarımı sağlıklı yetiştirmek ve onların aklen ve bedenen sağlıklı olduğunu görmek.
3-En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz??
Hayattan en sert şekilde tokat yediğim an bile ayağa kalkmayı bilirim.Sevdiğim huyum.
Bana yapılan yanlışları asla unutmam.Sevmediğim huyum.

Ama üzerinde de durmam.Sevdiğim huyum.
4-Gıcık olduğunuz 3 hareket;
Konuşurken yüzüme bakılmaması

Yok sayılmak
ve benimle cıvık lakayıt şekilde konuşulmasından hiç hoşlanmam

5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay??
5 Yok Allaha şükür ama insanız başımıza herşey gelebilir hayat bu yaa inadına ayağa kalkmalıyız.

1 yorum:

cansudere dedi ki...

canım benim cevapladıgın için teşekkür ederim .çocuklarını en iyi şartlarda yetiştirırsın inşallah.dilerim hiç kötü anımız olmaz.birbirimizin elini her ne olursa olsun bırakmayız. de mi ablaaaaa