BLOGU KOPYALAMAK YASAKTIR

24 Aralık 2009

HASTAYIM KIZLAR

Selam kızlar bugün kendimi yorgun hissediyorum ayrıca dün arkadaşların iş yerinde yapmış oldukları kısır dan zehirlendim galiba içimde dışımda ,bişey kalmadı bugün iş yerinde iki büklüm dolaşıyorum dün çok güzel planlarım vardı .Bloga koymak için bişeyler yapacaktım ama akşam hastalık yendi beni bugün hem kendimden hemde biraz Türk hastalıklarından ,bahsedeyim dedim ancak bugün bunu yapabiliyorum.

Türk Hastalıkları> >

01-Kardan adama tekme atma veya bozmaya çalışma>

02-Yeni atılmış bir betona basma ve isim yazma>

03-Gazete ve dergilerdeki resimlere sakal, bıyık ve gözlük yapma>

04-En iyi arabayı ben kullanıyorum zannetme>

05-Kar topunun içine buz koyma>

06-Cep telefonu kullanımının yasak olduğu ortamlarda ille de görüşme> yapma>

07-Belediyenin duraklara koyduğu saatlerin yelkovan ve akrebini sökme>

08-Kumsalda Deve güresi yapma>

09-Şahin marka arabayı, Doğan görünümlü yapma>

10-Ağaçlara ve parktaki banklara kalp ve isim baş harfi kazıma>

11-Derslerini çalışıp sınıfını geçenleri inek sanma>

12-Mesleğimizdeki unvanımızı İngilizce olarak söyleme>

13-Tiki olan insanların tikleri ile uğraşma>

14-İskambil kağıtlarından kule yapan birinin kulesini bozmaya çalışma>

15-Cep telefonu ile bağıra bağıra konuşma>

16-Reklam için duvarlara veya panolara yapıştırılan afişleri yırtma>

17-Tuvalet duvarlarını defter sanma>

18-...................................(sansür)>

19-Trafikte bizi geçen bir Arabayı mutlaka yakalayıp onu geçmeyi ilke> sayma>

20-Sinyal verir vermez şerit değiştirip, kazaya sebebiyet verdiğimizde> sinyal verdik görmüyon mu deme>

21-Ara yollardan ana yola çıkacak araca yol vermeme>

22-Ünlü birini gördüğümüzde ona el sallama>

23-Ünlü birini gördüğümüzde onunla fotoğraf çektirip çok samimiyiz> havası verme>

24-Yasamadığımız bir şeyi yasamış gibi anlatıp ona kendimizi inandırma>

25-Otobüs durağa yanaştığında ille de ön kapıdan inmeye çalışma>

26-Otobüs koltuklarını yırtma ve üzerlerine acayip acayip yazılar> yazma>

27-Minibüs şoförüyseniz beğenmeseniz bile mutlaka kral FM dinleme>

28-Trafikte kırmızı ışıkta dururken, yeşil ışık yanar yanmaz kornaya> basma>

29-Trafikte kırmızı ışıkta dururken burun karıştırma>

30-Kimsenin herhangi bir konu hakkında bilgisi olmadığını anladığımız> anda o konu hakkında atıp tutma>

31-Elektrik, su, doğalgaz, vergi, trafik cezası vb..faturaları son> gününde ödeme>

32-Kar yağdığında eve bolca ekmek alma>

33-Grup halinde bir meydana konan güvercinlerin üzerine koşup onları> kaçırmaya çalışma>

34-Evli olanların bekarlara sakin ha evlenme demesi>

35-Ayni filme giden insanların filmden çıktıktan sonra filmi> birbirlerine anlatmaları>

36-Eline silah geçen birinin hemen o silahla saka yapma ihtiyacı> duyması>

37-Arabayla yolda giderken tanıdık birini görünce arabayı> sakadan onun üzerine doğru sürme>

38-Takım elbise giyince elini cebe sokma>

39-Tuttuğu takım galip gelince havaya silah sıkma>

40-Meslek arkadaşlarına mesleki sakalar yapma hastalığı
BİZ TÜRKLERİN HASTALIKLARIYMIŞ BUNLAR YORUM SİZE KALMIŞ!!!!!!!!!!!

12 yorum:

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

allah şifa versin.....

mandalincikmazi dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım ya ..
bi nane limon iyi gelebilir bi dene istersen....

KEYFESEYRAN dedi ki...

sevgili Filiz,Sevgili Yıldız teşekkürler canım eve bi yetişsem nane limon olmazsa kahve ve nar ekşisi deniycem

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

canım bacım Allah şifa versin.ya bildiğin gibi değil benim ps hadtalandı sağolsun urfa nette sallladı bizi git gel yaptık yani bu arada yazılılar vardı onları yap oku .bir koşturmaca olsu yani pazartesi ugrayacaktım aslında aşura yapmıştım süpriz derim diye düşünmüştüm ama kısmet olmadı.neyse başka sefere inşallah.kendine iyi bak canım sevgiler bacın NEŞE

Unknown dedi ki...

cnm cok gecmıs olsun.işns kısa sürede iyileş sevgiler..

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin. Bizim hastalıklarımıza da çok güldüm :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çokk geçmiş olsun.....

Türk hastalıklarını okurken resmen gülme krizine tutuldum:))

gül dedi ki...

geçmiş olsun canım

efulemm dedi ki...

çook geçmiş olsunn.

havvanur dedi ki...

çok geçmiş olsun:((türkler çılgınız biz anacım en çok tanıdık görünce arabayı üstüne sürmeye gıcık olurum şakaymış:()bye

KEYFESEYRAN dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili arkadaşlar bugün daha iyiyim sevgiler

Rosa Goncalves dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.