BLOGU KOPYALAMAK YASAKTIR

22 Ekim 2010

HİNDİSTAN CEVİZLİ TOP KURABİYE

Hayırlı Cumalar sevgili blog dostları gününüz bereketli Cumanız hayırlı olsun hep sevmişimdir hindistan cevizi ile yapılan tadları bugün elbette ki hepinizin mükemmel yaptığı hindistan cevizli kurabiye ile sizlerin huzurundayım.
Malzemeler

1 paket margarin,5 yemek kaşığı pudra şekeri 1 paket kabartma tozu 4 Su bardağı un 1 paket hindistan cevizi 2 adet yumurta

Yapılışı

1 paket oda sıcaklığında margarini, 5 kaşık pudra şekerini, bir yumurtanın tamamı, ikinci yumurtanın akını ayırarak, sarısını kabartma tozuyla karıştırın. Sonra içine dört kaşık hindistan cevizi ve un ilave ederek yoğurun. Hamurdan küçük bezeler koparıp elinizle yuvarladıktan sonra, ayırdığınız yumurta akına, hindistan cevizine batırılıp tepsiye diziniz. 180 derece fırında üzerleri pembeleşinceye kadar pişiriniz.

13 yorum:

özlem dedi ki...

ellerine sağlık. bende hindistan cevizli lezzetler bayılırım. hayırlı cumalar.

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok sevdiğim bir kurabiye. Ellerinize sağlık, harika görünüyor. Tam sevdiğim gibi, hindistancevizi beyaz kalmış. Eskiden benimkiler de böyle olurdu ama şimdi kızarıyor:(( Size afiyetler olsun.
Sevgiler.

Tarif diyarı dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım kurabiye nefis olmuş bende çok severim hindistan cevizli kurabiyeyi sizlere efiyet olsun.Sevgiler

PEMBE KURDELE dedi ki...

ellerine sağlık şahane görünüyor.

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık canım bayılrım ben böyle kurabiyelere.enfes görünüyor.afiyetler olsun.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

MÜKEMMEL OLMUŞ:)))) SEVGİLER

BETÜLCE dedi ki...

Bende hindistancevizli tadlara bayılıyorum ellerine sağlık

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM..MİSS GİBİ GÖRÜNÜYOR..
EE KARDEŞLERE ZİYAFET ÇEKİYORSUN ANLAŞILAN:))

ÇOK ÇOK SELAMLAR..

Blush dedi ki...

hidistan cevizli toplar çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık.

Akaşaları yatmadan bir bardak sütle harika olur :)

kalpkurabiye dedi ki...

canımm ellerin dert görmesin hindistan cevizi aroması kadar güzel bir aroma olabilirmi mübarek her yere yakışıyor bende çok yapıyorum nefiss:))

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili arkadaşım ellerine sağlık.bu lezzeti çok iyi bilirim.şahanedir.çok leziz görünüyor zaten...seni neden izlemeye almamışım anlamadım.hemen izlemeye alıyorum ellerin dert görmesin.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok severim.Bir tanecik aldım kaçtım:))sevgiler.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım ellerine sağlık görüntü nefis oldugunu anlatıyor:)sevgiler