BLOGU KOPYALAMAK YASAKTIR

17 Mart 2010

PEMBE TATLAR VE PEMBE DÜŞBAHÇESİ

Merhaba sevgili doslarım blog dünyasında ne hoş etkinlikler oluyormuş.Pembe Düşbahçesi ve Pembe Tatların hazırlamış olduğu Hediyeleşme Etkinliği için Arkadaşlarımıza Teşekkür ediyorum çok yoruldular ellerine emeklerine sağlık gelelim benim hediyelerime............


Bugün Kargom geldi içinden çok güzel ve anlamlı hediyeler çıktı El emeği bir yemeni ,Dini Hikayeler ve Mekke-Medineyi anlatan bir kitap Kitaplar ve yemeni deki anlam içimde de var olan bir yaramı depreştirdi Mekke ve Medineye gitmek o kadar istiyorum ki gitmeyi çoğu geceler rüyalarımda gidiyorum Ama şuan gidemiyorum çocuklar küçük büyük olsalar bir dakika durmayacağım sevgili arkadaşım http://filizhane.blogspot.com/ MUTFAK AŞKIM göndermiş bana bu güzel ve anlam yüklü hediyeleri Allah tüm isteyenlere nasip eder inşallah Filiz cim teşekkür ederim.Filizin bana hediye gönderdiğini görünce çok sevindim sevdiğim takip ettiğim bir blog çok şaşırdım tekrar teşekkürler güzelim Allah razı olsun.Pastalardan da bahsetmeden geçemiycem çok güzel hazırlamış hepsi el emeği ama yazıkki zavallıcıkların birazı ezilmiş hemen tadlarına baktım harikalar kargo ile gelmesine rağmen bayatlamamışlar.Ama Filizcim bak bana pasta göndermekle rejimimi bozdun yapılırmı şimdi bu canım yemiycem zannetme emek emek buralara kadar göndermişsin yemez olurmuyum canım biraz daha kalsın kilom ne yapayım çok nefisler ellerine sağlık canım.

19 yorum:

TATESAL dedi ki...

Canım hediyelerin çok anlamlı ve çok güzel güle güle kullan ve afiyetle ye....
Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Yaşasın bir hediye daha sahibine ulaştı:)))

Canım hediyelerin gerçekten çok özel seçilmiş güle güe kullan amain inşlh rabbim tüm isteyenlere nasip etsin o güzel yerleri görmeyi...

Filizede çok teşekkür ediyorum canım :)

umutluhayat dedi ki...

ne güzel ve ince düşünülmüş hediyeler göndermiş sevgili filiz sana,güle güle kullan canım

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Çok anlamlı hediyeler. İyi günlerde kullanın. Afiyet olsun:)

Unknown dedi ki...

Koca seyran nerelerdesin.Ayol hediye dolmuş buralar.Tebrik ederim.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

çok sevindim hediyelerin anlamlı sevgilerimle

kalpkurabiye dedi ki...

harika canım ya güle güle kullann..

KEYFESEYRAN dedi ki...

Sevgili Elzemhobby buralardayım
Teşekkür ederim sevgili teyzem sevgili Denizim Sevgili Pembem size de teşekkürler.Tülincim sende harika şeyler gönderdin sağol canım
Arzucum Umutluhayat sizlerde sağolun canlarım ama bana bu güzel hediyeleri mamacıkları gönderen bacım sen nerelerdesin?

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

güle güle kullanın hediyelerinizi.beğenmenize sevindim.pastaların ezildiğine üzüldüm:(
bozun rejimi ben bi türlü başlayamadım:)
tekrar görüşmek umuduyla.sevgiler.

cansudere dedi ki...

canım hediyelerin çok güzel ve anlamlı allah kısmet ederde gidersın inşallah babama baksana bizleri büyyüttü senı evlendirdi ve oo kutsal topraklara gitti. hmm çok yeme pastaları diyettttttttttttttttt

TATESAL dedi ki...

Canım,sana ödülüm var uğrarmısın...

Unknown dedi ki...

Hediyelerini güle güle kullan ..

Unknown dedi ki...

Hediyelerini güle güle kullan ..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

BACIM BEN İYİYİM.İLGİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜRLER .GÖRÜŞECEGİZ İNŞALLAH.
BU ARADA HEDİYELER ÇOK GÜZEL GÜLE GÜLE KULLAN.
SEVGİLER

havvanur dedi ki...

canısı şanslı günlerdesin anacım hayırlı olsun ciciler bunlarda güzel tülinciminkilerde güle güle kullan inş hacıda olursun hayırlı günlerrr muckslar:))

Özlem dedi ki...

Hediyelerini güle güle kullan canım

Özlem dedi ki...

Hediyelerini güle güle kullan canım

angel dedi ki...

cnmm hediyerın manevi degeri çok büyük.gule gule kullan...benımkılerde geldı.çok guzel bır duyguyumuş...

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

CANIM,ZİYARETIN VE O GUZEL DILEKLERIN ICIN SANA ÇOK TESEKKUR EDERIM.İŞLER ACILDI.DUN 350 KISILIK BIR SIPARIS ALDIM:)))
CANIM HEDIYELERIN DAIM OLSUN INŞŞ.GÜZEL VE MUTLU GUNLERDE KULLANMAK DILEKLERIMLE..
SEVGİLER..