BLOGU KOPYALAMAK YASAKTIR

17 Mayıs 2010

BANA YAZILMIŞ BİR ŞİİR VE BİR ÖDÜL

Sevgili Arkadaşım Bacım http://elifsultan.blogspot.com NEŞELİ GÜNLER' den ödülüm var
beni de ödüle layık görmüş canım teşekkür ederim.
Sevgili Neşem benim için de bir şiir yazmıştı çok duygulandım bu kadar yüreği güzel kendi güzel arkadaşımın benim için yazmış olduğu şiiri de sizlerle paylaşmadan geçemedim canım benim tekrar teşekkür ederim yüreğine sağlık.
Sana Denizim diyorumDeniz gibi enginsin biliyorum
Deniz kadar güzel, deniz kadar ferah,
Deniz kadar sonsuz, deniz kadar özgür,
Deniz kadar kocaman bir yüreğin var sevgi dolu,
Bende blog ödülümü sayfamdaki tüm arkadaşlarıma hediye ediyorum hepside ödüllerin en güzeline layıklar.

6 yorum:

TATESAL dedi ki...

Sen bütün övgülere layıksın canım benim...betül arkadaşıma desteğin için ve bana yağdırdığın övgüler için çokkkkkkk teşekkür ediyorum...
benim tüm ödüllerim sana sımsıcak bir yürekten akan....
Sevgiler

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

canım benim sen bunlara layıksın ..
ee bacı olmak kolay degil tabiii..
sevgilerimle

Banu dedi ki...

Canım merhaba ödülün hayırlı olsun... Sana şiir yazan kişiyede sevgilerim gönderiyorum. Çok sıcak kanlı bir bayansın ve benim blogdaki ilk arkadaşım ilk göz ağrımsın... Annemde bende seni çok seviyoruz... seni ve yavrunu gözlerinizden öpüyoruz... sevgilerimle:)

mandalincikmazi dedi ki...

Canım benim
ödülümü aldım gidiyorum sana da sevgilerimi bırakıyorum........

mandalincikmazi dedi ki...

Canım benim
ödülümü aldım gidiyorum sana da sevgilerimi bırakıyorum........

Unknown dedi ki...

selam canım evet sadece pasta ve kekler etkinliği başka birşey gönderilmeyecek her ay değişik bir konu yapacağımız için başka bir ayın konusu börek olduğunda o zaman börek yollarsın güzelim bekliyoruuuuuum:) sevgiler