BLOGU KOPYALAMAK YASAKTIR

22 Aralık 2009

SOĞAN KEBABI


Sevgili arkadaşlar hafta sonu tepsi yemeklerine sardım demişdim tam öyle oldu işte bugün geç kalmadan birini yayınlayayım bari dedim bağışıklık sistemimizi güçlendirmek için en güzel şeyin soğan olduğunu tüm arkadaşlarımız mutlaka biliyor neyse soğan kebabı yapayım dedim soğan kebabını hazırladım ve kapıcı geldiğinde eline tutuşdurdum adamcağaz biraz tepsinin içine ,birazda benim yüzüme bakakaldı bu ne abla dedi soğan kebabı dedim Urfalılar bunu bilmez dedi yemezler pek soğan dedi peki Urfada soğanı nasıl pişirirler dedim şişe dizerler dedi eeee yani şimdi benim bu kebabı fırın pişirmezmi dedim pişirir abla dedi ve içine baka baka götürdü aman yakmasınlar dedim korka korka tepsiyi beklemeye başladım tepsi geldiğinde içim rahatlamıştı güzel bir şekilde pişmişti.
MALZEMELER
1,5 Kilo küçük soğan
1 Kilo koyun kıyması
1 Demet maydonoz
Biraz karabiber
Tuz
Pul biber
yarım bardak su
2 kaşık nar ekşisi
HAZIRLANIŞI
Kıymanın malzemelerini katıp yoğurdum köfte şekli verdim ve soğanların arasına dizdim soğanların üzerinde bir kat kabuk kalana kadar soymuştum .En son tepsiye dizme işlemim bittikten sonra yarım su bardağı su içine 2 kaşık nar ekşisi koyup karıştırıp soğanların üzerine ekledim tabi biraz tuz ve yağ da koydum yapması çok kolay olan bu yemek gerçekten soğan sevenler için çok lezzetli ve çok faydalı afiyet olsun

20 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

hoş bir lezzet denemedim lakin en kısa zaman da deneyı istediğim tarifler arasında.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Tam eşimin ağzına layık bir kebap. Çok güzel olmuş ama ben soğanlarını seçerim baştan söyleyeyim:) Ellerinize sağlık. Sevgiler...

mandalincikmazi dedi ki...

Hımmm
bak buna bayıldım nefis görünüyor ellerine sağlık arkadaşım..
Kuzu değilde dana kıyma olmaz mı ? mutlaka kuzu olsun mu diyosun ????
Sevgiler...........

paşakızı mutfakta dedi ki...

Kebaba hayır diyemem..Harika ellerine sağlık.Sevgiler..

elif dedi ki...

nefis görünüyor.hiç yapmayı denemedim henüz ama inşallah yakında denicem.ellerinize sağlık.sevgiler..

KEYFESEYRAN dedi ki...

sevgili sevdalı tatlar denemeni mutlaka tavsiye ederim bende senin muhallebi tarifini hemen deniycem sevgiler

KEYFESEYRAN dedi ki...

Sevgili Arzucum eşine yaparsın sen etleri yersin ama soğanlar inan etten daha lezzetli

KEYFESEYRAN dedi ki...

Yıldız cım tabiki dana kıyma da olur biz urfada koyun eti kullanmak zorunda kalıyoruz dana eti pek yenmediği için dana eti genelde bayak oluyor da sevgiler

KEYFESEYRAN dedi ki...

Sevgili Elif Sevgili Paşa Kızı denemenizi ve bana yorum atmanızı bekliyorum sevgiler

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerinize sağlık görüntü süper eminim tadıda güzel olmuştur.benim bildiğim bu antep yemeği....

KEYFESEYRAN dedi ki...

Teşekkür ederim Filiz cim evet Gaziantep'e özel bir tad bende o yörenin insanı olarak çok seviyorum sevgiler

gül dedi ki...

SOĞAN KEBABINIDA İLK DEFA GÖRDÜM BEN SENDE DAHA NELER VAR NELER :)

cansudere dedi ki...

ellerine saglık canım .

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ilk defa duydum...

Ellerine sağlık eşim kesin bayılır....

KEYFESEYRAN dedi ki...

Sevgili Aslı eşine mutlaka yapmalısın en kısa zamanda senen de beğeneceğini düşünüyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım gerekli bilgileri yazıma ekledim istediğin zaman bakabilirsin.Kafana fazla takma gidebilirsen git gerçekten çok faydası oluyor:)
http://www.mihrimah.com/ bu siteden adresi ve gerekli telefonları alabilirsin.
Ayda bir ödeme yapıyosun,onbeş günde bir kontrolün var.80lira ama hakkını verirsen sözünü dinlersen büyük bir sağlık sorurunun yoksa hal oluyor.Başarılar...
Kebabta harika olmuş ellerine sağlık canım ...

GÜLSÜM dedi ki...

kaldırdım canım teşekkürler....

susamcorekotuFeriha dedi ki...

TEYZESİNİN GÜZELİ BU BENLİK OLMUŞ AMA ÇOK UZAKSIN YA, BENİM BAĞIŞIKLIK SİST IIIIH ŞİFALAR OLSUN AYRICA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN

LEZİZCE dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis görünüyor.Çok yedim ama hiç yapmadım inş.yaparım birgün yapmak istediğim öle çok tarif varki yetişemiyorum artık.Yaptığımda mutlaka sana döneceğim .Sevgiler....

KEYFESEYRAN dedi ki...

Sevgili Lezzet günlügü yapmamış olmana şaşırdım aslında yaparken de sen aklıma geldin tadını biliyorsun yapması da kolay hadi bakalım kolları sıva sevgiler