BLOGU KOPYALAMAK YASAKTIR

30 Kasım 2010

KIYMALI KABAK YEMEĞİ

MALZEMELER
1Kilo taze kabak
1 Su bardağı haşlanmış nohut
1 büyük baş soğan
2 yemek kaşığı tatlı biber salçası
100-200 gr kıyma
zeytinyağı,tuz,karabiber
YAPILIŞI
Öncelikle kıyma suyunu salıp çekene kadar kavrulur içerisine soğan doğranıp zeytinyağı eklenip kavurmaya devam edilir.Bir taraftan kabaklar alacalı soyulup küp küp doğranır.Kavrulan kıymanın içerisine kabaklar konulup biber salçası eklenir ve tuz karabiber atılıp nohutlar katılır.Yeteri kadar su konulup pişmeye bırakılır.

11 yorum:

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Kabak yemeğini çok severim ama nohutlu olarak hiç yemedim. Ellerinize sağlık. Sevgiler...

KEYFESEYRAN dedi ki...

Arzucum nohutlu çok güzel oluyor teşekkürler

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili arkadaşım.ellerine sağlık diyorum.çok besleyici görünüyor evvela.sevgiler bırakıyorum sana en güzelinden

mandalincikmazi dedi ki...

Hımmm
bu yemeği çok severim
ellerine sağlık canım ....
Hele yazın bol domatesli nasılda nefis olur üzerine yoğurta döktük mü nefis :))

Yeşim dedi ki...

Ellerine sağlık canım
nohut koyulduğunu ilk defa görüyorum
değişik bir tat olsa gerek:)
sevgiyle kal...

BETÜLCE dedi ki...

Kabak yemeğini severim ama bende hiç nohutlu yememiştim ellerine sağlık.

KEYFESEYRAN dedi ki...

Minticim evet çok besleyici
Yıldız ablacım bom domatesli çok nefis olur ama kışın salça kullanmak gerekiyor yazın hiç kullanmıyorum
Yeşimcim Betülcüm nohutlu denemenizi tavsiye ediyorum

cansudere dedi ki...

valla abla cins cins yemeklerın var. biz kardeş degil gibiyız.

Unknown dedi ki...

selam
tevafuk oldu bugün bizim evde de kabak yemeği pişti ama zeytinyağlısı böylede güzel olmuş ellerine sağlık kabağı her türlü severim ben afiyetle kal

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm ben geçen gün fellah köfteye kattım nohutu sende kabak yemeğine:))
değişik olmuşutr..
genelde yazları yemeğe alışkınız bu mübareği şöyle yoğurtlu yoğurtlu:))

TATESAL dedi ki...

Kabak yaz kış tercih ettiğimiz bir sebze...senin elinden de çok lezzetli olmuştur harika bir görüntü canım,sevgiler...